reede, 22. mai 2009

Blogi suvepuhkus

Minu vapper arvuti ytles yles. Viisin ta Bali pealinna IBM/Lenovo ametlikku esindusse. Seal ruumis ei paistnud rohkem yhtegi teist arvutit olevat ning keegi inglise keelt ei raakinud, kuid nad vaitsid, et nad teevad arvutile rahvusvalise garantiikorras remondi. Selleks otstarbeks tuuakse kohale mees Java saarelt. Tana helistasin sellele mehele, kes arvutit parandab ning selle asemel, et raakida emaplaadist, mis toenaoliselt katki laks, hakkas ta mulle raakima, et arvuti temperatuur on korge. Ehk... ma ei kujuta ette, millal ma oma arvuti katte saan... ja mis sellega tehakse. See tahendab aga seda, et blogi lugude kirjutamine on veidi rohkem komplitseeritud ning uute lugude intensiivsus harvem. Ehk mina votan blogi mottes vaikese suvepuhkuse. Loodan, et lugejad moistavad ning koigele vaatamata jaavad lojaalseks:).

Tervitused,
Marika

1 kommentaar:

Reine ütles ...

..jààme siis uusi lugusid huviga ootama!